· Gratis verzenden boven €50
· Snelle levering
· Niet goed, geld terug
· Veilig bestellen

Interliving- Sfeervol wonen

Veilig bestellen, ook vanuit België! Niet goed? geld terug

Klantenservice


Van welke betaalwijzen kan ik gebruik maken?

In onze online shop kunt u veilig en gemakkelijk betalen met iedere betalingsmethode, zoals I-deal, Klarna, creditcard, SOFORT Banking, BanContact, Paypal, KBC/CBC, Belfius, EPS, ApplePay, ING Homepay, GiroPay of overboeking. De betaling wordt afgehandeld door veilige betalingsproviders zoals Mollie Payments of Klarna (via Stripe), en gaat altijd over een beveiligde verbinding. Deze betaalwijze is 100% veilig en zonder extra kosten. Iedere pagina in de shop is alleen te bereiken over een beveiligde verbinding. Met Klarna (Pay later) is het ook mogelijk om pas na ontvangst te betalen.

Kan ik ook na ontvangst betalen?

Ja! Met Klarna (Pay later) bieden wij de mogelijkheid om zonder extra kosten en zonder rente meer tijd te nemen voor je betaling. Je kunt pas na ontvangst betalen, en hebt dan ook nog 30 dagen bedenktijd!

Kan ik rechtstreeks met I-deal betalen?

Ja, als u beschikt over een betaalrekening via internet kunt u met I-deal betalen. Door het aangeven van iDEAL komt u in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Hier kunt u de betaalopdracht op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank versturen. Als de betaling is voltooid, pakken we je bestelling mooi in en doen het meteen op de post.

Ik geef liever telefonisch mijn bestelling door

Dat kan! Op telefoonnummer 020 689.34.96 . Na het doorlopen van de bestelling krijgt u een betaal link, om de betaling af te handelen, waarna de bestelling direct wordt verstuurd.

Hoe is de prijs samengesteld?

De prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Bestellingen boven de EUR 50 verzenden wij gratis.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Wij streven ernaar uw bestelling binnen drie werkdagen af te leveren. Wanneer u ’s ochtends voor 11:00 uur bestelling doet, is de kans heel groot dat u uw bestelling de volgende dag al binnen heeft, zowel in Nederland als in België. Wij Versturen via PostNL en DPD pakketservice. U ontvangt altijd een link met daarin de track en trace informatie.
Meubelen leveren wij zelf gratis af op afspraak met onze vaste koeriers tot de eerste drempel. Hierdoor is er een afwijkende levertijd. U kunt contact met ons opnemen mocht u vragen hebben over de lever status. De retour kosten zijn voor eigen rekening. Wij hanteren een standaard retour tarief van 50 euro binnen Nederland om het meubelstuk op te halen bij u thuis.

Kan ik zien in welk tijdvak mijn bestelling bezorgd wordt?

Ja, u krijgt altijd een mail (en wanneer u uw telefoonnummer opgeeft een sms) met daarin het verwachtte tijdvak van het bezorgmoment van de vervoerder.

Wat te doen als mijn bestelling te laat is?

Wij zijn zeer goed bereikbaar: u kunt bellen op (0031)(0)20 6.89.34.96. Op onze emails reageren wij direct. Stuur bij voorkeur een email met ons contactformulier.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling ?

Bij bestellingen boven de EUR 50,– gratis verzenden. Onder de EUR 50,– zijn de verzendkosten EUR 6 euro (pakketpost). Is het totaal van uw bestelling op een paar cent na net geen 50 euro? Stuur ons een mailtje, dan komt het goed.

Kan ik de producten retourneren als ze niet bevallen?

Ja, u heeft (als consument) 30 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. U betaalt dan alleen de verzendkosten die betaald moeten worden om het product te retourneren. Het product moet wel compleet zijn en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en verpakking. Stuur altijd eerst een email. Vervolgens kunnen we de retourprocedure starten. Gebruik altijd het retourformulier! en noteer de track & trace code.

Wat als het product gebroken / beschadigd is tijdens transport / verzending?

Veel van onze producten, vooral de producten met glasmozaïek, zijn breekbaar. Wij doen alles om de zending zo goed mogelijk te verpakken, maar dan nog gebeurt het weleens dat een product gebroken of beschadigd aankomt bij de ontvanger. In dit geval kunt u het product of producten kosteloos retourneren. We vragen vaak een foto van de schade, vanwege de (eventuele) verzekering. U ontvangt dan een nieuw exemplaar of u krijgt het volledige aankoopbedrag + eventuele verzendkosten teruggestort, naar keuze. Meubels worden uitvoerig gecontroleerd voor aflevering op gebreken en beschadigingen.

Kan ik mijn bestelling ook persoonlijk ophalen of retourneren op het adres van de winkel van Interliving?

U kunt uw bestelling afhalen in De Kwakel bij Uithoorn (bij het magazijn en de showroom), selecteer bij het bestellen van uw product voor de verzendmethode “Zelf afhalen”. Voor retourneren hebben wij een ander adres, zie hiervoor het retourformulier.

Waar kan ik de collectie bekijken?

In De Kwakel bij Uithoorn zit onze Winkel voor oosters interieur. Alle lampen zijn hier brandend te zien, en de meeste meubels staan hier ook. Bekijk de winkelpagina voor de openingstijden.

Kan ik mijn bestelling laten opsturen naar België, Duitsland, Frankrijk of andere landen?

U kunt uw bestelling ook laten opsturen naar België. Voor pakketpost naar België rekenen wij € 7,95. Boven de € 50 geen verzendkosten naar België of Duitsland. Bent u een bedrijf, gevestigd in Belgie, Duitsland of Frankrijk? Wij leveren ook via intracommunitaire levering, waarbij u geen BTW betaalt. Neem hiervoor contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren bij een ophaalpunt?

Jazeker, wij kunnen leveren aan een DPD, DHL of PostNL afhaalpunt in de buurt. Wij geven dan een optie voor een parcelpunt in de buurt. Producten die met de brievenbus post mee kunnen, versturen wij met PostNL, deze kunnen ook geleverd op een postbusnummer.

Kan ik een factuur krijgen?

Ons winkel systeem genereert automatisch een factuur, die u direct in uw mail krijgt. Op verzoek sturen wij een aangepaste factuur met bijvoorbeeld een aangepaste omschrijving.

Verzorgen jullie ook maatwerk?

Jazeker, wij kunnen veel betekenen op het gebied van maatwerk. Denk hierbij aan afwijkende kleuren, afmetingen etc. Houd hierbij wel rekening met een aanzienlijk langere levertijd.

Wat zijn de algemene leveringsvoorwaarden?

Bekijk hier de algemene leveringsvoorwaarden.

Waar staat jullie privacy beleid?

Bekijk hier ons privacy beleid

Hoe lang zijn de kadobonnen geldig?

Deze zijn minimaal 5 jaar geldig. En: ze zijn inwisselbaar voor cash, zodat er nooit iets gekocht wordt dat niet nodig is 😉

Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?

Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief. Of like ons op facebook!

Krijg ik direct antwoord op mijn vragen?

Wij zijn zeer goed bereikbaar op (0031)(0)20 6.89.34.96. Daarnaast hebben wij vaak de live chat aanstaan in de webshop. Ook op onze emails reageren wij direct. Stuur bij voorkeur een email met ons contactformulier.