· Gratis verzenden boven €50
· Snelle levering
· Niet goed, geld terug
· Veilig bestellen

Interliving- Sfeervol wonen

Veilig bestellen, ook vanuit België! Niet goed? geld terug

Klantenservice

Van welke betaalwijzen kan ik gebruik maken?

In onze online shop kunt u veilig en gemakkelijk betalen met I-deal, creditcard, SOFORT Banking, BanContact, Paypal of overboeking. De betaling wordt afgehandeld door Multisafepay, en gaat altijd over een beveiligde verbinding. Deze betaalwijze is 100% veilig en zonder extra kosten. Iedere pagina in de shop is alleen te bereiken over een beveiligde verbinding.

Kan ik rechtstreeks met I-deal betalen?

Ja, als u beschikt over een betaalrekening via internet kunt u met I-deal betalen. Door het aangeven van iDEAL komt u in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Hier kunt u de betaalopdracht op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank versturen. Als de betaling is voltooid, pakken we je bestelling mooi in en doen het meteen op de post.

Hoe is de prijs samengesteld?

De prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Bestellingen boven de EUR 50 verzenden wij gratis.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?

Wij streven ernaar uw bestelling binnen twee werkdagen af te leveren. Wanneer u ’s ochtends voor 12:00 uur bestelling doet, is de kans groot dat u uw bestelling de volgende dag al binnen heeft. Wij Versturen via TNT post en DPD pakketservice. Meubelen leveren wij zelf gratis af op afspraak.

Wat te doen als mijn bestelling te laat is?

Wij zijn zeer goed bereikbaar: u kunt bellen op (0031)(0)20 6.89.34.96. Op onze emails reageren wij direct. Stuur bij voorkeur een email met ons contactformulier.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling ?

Bij bestellingen boven de EUR 50,– gratis verzenden. Onder de EUR 50,– zijn de verzendkosten EUR 6,50 (pakketpost). Voor de waddeneilanden geldt een eilandentoeslag. Is het totaal van uw bestelling op een paar cent na net geen 50 euro? Stuur ons een mailtje, dan komt het goed.

Kan ik de producten retourneren als ze niet bevallen?

Ja, u heeft (als consument) 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. U betaalt dan alleen de verzendkosten die betaald moeten worden om het product te retourneren. Het product moet wel compleet zijn en in de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en verpakking. Stuur altijd eerst een email, zodat we de retourprocedure kunnen starten. Gebruik altijd het retourformulier! en noteer de track & trace code.

Wat als het product gebroken / beschadigd is tijdens transport / verzending?

Veel van onze producten, vooral de producten met glasmozaiek, zijn breekbaar. Wij doen alles om de zending zo goed mogelijk te verpakken, maar dan nog gebeurt het weleens dat een product gebroken of beschadigd aankomt bij de ontvanger. In dit geval kunt u het product of producten kosteloos retourneren. We vragen vaak een foto van de schade, vanwege de (eventuele) verzekering. U ontvangt dan een nieuw exemplaar of u krijgt het volledige aankoopbedrag + eventuele verzendkosten teruggestort, naar keuze.

Kan ik mijn bestelling ook persoonlijk ophalen of retourneren op het adres van de winkel van Interliving?

U kunt uw bestelling afhalen in Uithoorn (bij het magazijn en de showroom) of in Amsterdam, selecteer bij het bestellen van uw product voor de verzendmethode “Zelf afhalen”. Voor retourneren hebben wij een ander adres, zie hiervoor het retourformulier.

Kan ik mijn bestelling laten opsturen naar België, Duitsland of Frankrijk?

U kunt uw bestelling ook laten opsturen naar België. Voor pakketpost naar België rekenen wij € 7,95. Boven de € 50 geen verzendkosten naar Belgie of Duitsland. Bent u een bedrijf, gevestigd in Belgie, Duitsland of Frankrijk? Wij leveren ook via intracommunitaire levering, waarbij u geen BTW betaalt.

Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een postbusnummer?

In principe niet, maar wanneer het echt niet anders kan, vermeldt u dit dan bij de opmerkingen bij uw bestelling. Wij versturen paketten namelijk met DPD, en DPD levert niet op postbusnummers. In dit geval is het het beste om te leveren aan een DPD afhaalpunt in de buurt. Wij geven dan een optie voor een parcelpunt in de buurt. Producten die met de brievenbus post mee kunnen, versturen wij met PostNL, deze kunnen worden wel geleverd op een postbusnummer.

Kan ik een factuur krijgen?

Ons winkel systeem genereert automatisch een factuur, die u direct in uw mail krijgt.

Verzorgen jullie ook maatwerk?

Jazeker, wij kunnen veel betekenen op het gebied van maatwerk. Denk hierbij aan afwijkende kleuren, afmetingen etc. Houd hierbij wel rekening met een aanzienlijk langere levertijd.

Wat zijn de algemene leveringsvoorwaarden?

Bekijk hier de algemene leveringsvoorwaarden.

Hoe schrijf ik mij in voor de nieuwsbrief?

Schrijf u hier in voor de nieuwsbrief. Of like ons op facebook!

Krijg ik direct antwoord op mijn vragen?

Wij zijn zeer goed bereikbaar op (0031)(0)20 6.89.34.96. Daarnaast hebben wij vaak de live chat aanstaan in de webshop. Ook op onze emails reageren wij direct. Stuur bij voorkeur een email met ons contactformulier.